Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Friday, 17-Oct-2008 09:53 Email | Share | Bookmark
Aidilfitri 2008

 


Salam Aidilfitri semua teman2ku sekalian... sori le.. baru sekarang sempat nak tempek
gmbo raya nurin.. walaupun dah 2 mnggu syawal berlalu namun kemeriahan masih terasa..
bercerita bab raya ni semestinya le nurin n co beraya di klate.. mana lagi kami nak gi kan..
kami bertolak balik ke kb hari tu jumaat petang.. berbuka le kami di tepi jalan.. datang sini balik
hari rabu mnggu lepas.. kiranya seminggu jugak le kami berhari raya.. nurin pun sempat
le berbuka puasa 2 hari kat umah tokbah n 2 hari kat umah atuknya.. kira adil le tu..

Tahun ni mlm raya n 1st day raya tu turn umah babah.. raya kedua baru balik umah ummi..
tak kisah sangat le kan sebab umah dekat.. idupkan enjin kete 6 kali corner kiri n kanan
sampai umah ummi.. hehheee... tapi malam raya 1st day raya tu yg meriah sebenarnya..
raya pertama je masing2 melaram habis.. kalo lelaki tu hari tu je diaorg segak berbaju
melayu kan.. budak2 pun sama..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net