Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 27-Aug-2007 06:33 Email | Share | Bookmark
~entry macam-macam~

 
 
lamanya tk update fp.. ummi diserang penyakit 'M' le.. di samping bz nk urus umah tangga.. heheee... almaklum le 'manager' katakan.. mesti kwn2 nurin tensen je kan.. asal jenguk sini je mesti gmbo apam tu yg keluar.. ummi pun baru je baik demam nih.. rasanya demam sebab makan durian byk sgt ari tu.. mmg ummi hantu durian.. bangun pagi tadi badan nurin mcm panas sikit.. pulak tu dah selesema pulak.. sah2 memang berjangkit dari ummi.. so petang tadi babah bawak kami pi klinik.. doktor just kasi ubat selesema & demam utk nurin.. so far ok.. sedang lena diulit mimpi skrg ni.. lps makan ubat terus tido..



rabu lps ummi ada test spa.. sehari suntuk nurin kena tinggal.. sib baik babah volunteer nk jaga nurin hari tu.. mula tu risau jugak kot2 nurin meragam.. maklum le ummi still breastfeed nurin.. alhamdulillah nurin tak meragam langsung hari tu.. atas kete pun babah cakap dia ok je.. heheeee.. nurin mmg budak baik.. sayang nurin...



ni menan baru nurin.. troli shopping.. saja kami beli sebab kalo g shopping pun mmg nurin suka tolak benda ni.. ni pun tereksiden beli je sesambil gi beli hadiah besday utk anak jiran.. alang2 tu nak beli jugak utk anak sendiri kan.. skrg ni sume benda dia nak isi dlm troli tu.. ari tu nyaris2 dia nak masuk dlm troli.. sib baik sempat larang.. kalo tak ada yang kena hempap dek troli..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net