Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 19-Jul-2007 14:15 Email | Share | Bookmark
Our 4th Anniversary

Iklan kejap ye.. Entry kali ni khas utk ummi n babah lak..
Hari ni genap 4 tahun kami berkahwin.. tup tap tu tap dah pun 4 thn.. mcm tak caya pun ada.. kejap sungguh masa berlalu.. rasa baru je kawin..
kami kawin umur 25 thn.. selepas setahun ummi grad, babah pun masuk le meminang ummi.. baru je keje setahun.. antara 6 bespren ummi, ummi yg kedua tamatkan jaman bujang.. hehheee.. lepas tu sorang sorang ikut jejak kami..
kami bertunang 2 bulan je.. bayangkan dlm masa 2 bulan semua benda nak kena buat..
sib baik le ummi keje kat kb masa tu.. so senang le sikit duk ngan parents sndiri..
masa tu kawan opis n makcik2 banyak yg tolong.. dlm hati mmg duk risau sempat ke tidak nak siapkan sumenya.. alhamdulillah berkat pertolongan keluarga semua benda berjalan seperti yg dirancangkan.. yang paling ummi gembira sebab dapat buat sendiri hantaran utk babah.. bunga pahar tu ummi sndiri yg buat.. bangga rasanya dpt wat sndiri..


ni le antara foto kawin kami masa tu.. tak cantik pun..




alkisahnya tak sampai 2 bulan kawin ummi ikut babah ke uk.. nak gi ziarah umah sedara mara pun belum abis lagi masa tu.. (org klate sebut "ajak menantu").. babah sambung study dia kat sana.. kiranya merangkap honeymoon le tu... kami kat bumi mat salleh tu setahun je.. tu pun jenuh menghitung hari nk balik.. yg paling ummi tak dpt lupakan ialah bila dapat berita pemergian atuk kesayangan ummi.. masa tu mmg sedih yang teramat sangat.. dlm hati "uwaaaaaa nak balikk....." sib baik le ada babah di sisi.. hanya doa dari jauh je yg dapat kami panjatkan..


2005.. masih lagi berdua.. nurin lom lahir lagi..


tahun yg begitu bermakna bagi kami... lahirnya puteri kembar yg comel..
walaupun nurin irdina pergi meninggalkan kami buat selama-lamanya namun kehadiran nurin tihani benar2 membahagiakan kami sekeluarga..


2007 yg makin mencabar.. nurin dah makin besar.. dah mcm2 ragam..
untuk babah ummi ucapkan terima kasih yg tak terhingga di atas curahan kasih sayang buat kami.. sebab sabar dgn karenah ummi dan nurin.. jgn lupa hadiah anibeseri utk thn ni k..



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net