Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 12-Jul-2007 14:37 Email | Share | Bookmark
~Nurin @ sweet 17 months ~





Hari ni nurin genap 17


1. nurin ni actually baru je confident berjalan sndiri.. sblm ni takut2 lagi.. nak org pimpin..
2. anak dara ni dah pandai merajuk le..
3. makan pun dah memilih.. juling mata tgk apa benda yg kita nk suap dia tu.. sebab tu badan nurin susut dah sikit.. tak montel n debab mcm dulu.. last month baru 9.3kg..
4. lagu tv3 still lg lagu peberet.. other song of course le pencinta wanita.. tak tau le nape ramai budak2 suka lagu ni.. skrg ni ada jugak lagu tu versi klate..
5. iklan kt tv tu mmg dah hafal.. siap menari-nari lg.. kekadang tu kalo smbil baring dia menari angkat punggung..
6. mudah sangat ikut apa org cakap.. byk dah perkataan dia belajar.. paling penting dah boleh panggil ummi & babah dgn betul.. kalo dulu ummi jadi mimi..
7. bila dia kasi brg kt kita dia ckp 'cehhh'.. terima kasih le tu
8. dah pandai melaram pun anak dara ni.. kalo kita cakap comel mesti dia cari cermin tak kira le cermin rak tv pun.. janji nampak muka dia.. lps tu siap cakap "mey"(comel le tu)..
9. malam2 teramat le susah dia nak tido.. paling awal pun pukul 11pm.. kalau ulit dia tu mesti dekat ngan sejam baru dia tido.. kadang2 kita dulu yang pengsan.. nurin still tido bawah ketiak ummi.. maklum le nyusu badan lagi.
10.dah leh ikut mcm2 arahan yg kita cakap..

banyak lagi daaaaa...



replies::
bro jeff: anak dara ni dah besar.. thanks bro jeff coz selalu ikuti perkembangan nurin..
Wada : wada, kita sama batch le kat utm dulu.. kak mieza dah tgk fp wada..
gee: mekacih auntie gee.. cousin anis tu kecik cam nurin ke?
anna: anna, mmg nurin n irdina sebaya tapi mieza tgk irdina tu jauh lebih besar dari nurin.. geram nak cubit paha irdina..
Harni Safarina: tak sangka korang anak beranak berada nun jauh kat denmark.. sib baik 'bertemu' semula kat dlm fp ni. hehhee.
gee: gee, ptg tadi mkn pulut durian.. penat nk abiskan.. dlm peti ais tu abis benda dah bau durian..
wanzee: mekacih kak wan.. nurin ni time dia mengamuk je ilang terus ke'sweet'annya.. hehhee..
Mommy The Balqises: farah, kalo geram meh le kuantan.. leh jumpa nurin.. aku pun nk gak jumpa anak2 dara hang yg comel tu..
ciku_nunu: sama le ngan umminya ni.. always sweet 17.. rasa mcm budak sekolah lagi..
wanie~mama irfan : wanie, rambut nurin dah pnjang sikit.. dulu tocang satu je kt atas.. skrg dah leh wat kiri kanan.. tapi al susahnya nak ikat rmbut dia.. tak duduk diam langsung...
syakir zainol : nurin baru 17 bln.. ummi dia je yg perasan umur 17 thn.. always young ..
anyway tq sudi singgah sini..




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net