Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 5-Jul-2007 18:11 Email | Share | Bookmark
kena tagged lagi..

alamak.. ingatkan dh abis permainan tag tag org ni.. rupanya ada lagi.. cuma lain sikit je le..kali ni mama anis yg tag ummi..

ni nk cerita le sikit mcm mana sejarah pilih nama nurin ni kan..
ummi start cari nama ni sebaik aje doktor sahkan yg ummi ni mengandung kembar..
siap order buku ni lagi Amalan Ketika Mengandung & Setelah Bersalin serta Panduan Menamakan Bayi..
ummi mmg suka sgt dgn nama NURIN ni.. best je nyebutnya.. asalnya nama anak kenalan ummi..
cuma masa tu tercari2 nama yg sesuai utk anak kembar.. at last nama TIHANI & IRDINA yg jadi pilihan ummi.. babah ok je.. alhamdulillah sebaik je azan subuh tanggal 12 FEBRUARI 2006 ummi selamat melahirkan dua bayi comel.. kembar seiras.. NURIN TIHANI & NURIN IRDINA.. NURIN TIHANI lahir 6.16am (berat 1.9kg) dan NURIN IRDINA 6.25am (1.3kg)
tapi Allah lebih menyayangimu NURIN IRDINA.. arwah pergi meninggalkan kami jam 6.45pm, 18 FEBRUARI 2006.. pada usia 6 hari.. belum sempat ummi memangku dan menyusuimu sayang.. walau apapun ummi redha dgn pemergianmu drpd melihatmu
tersiksa.. apa yg pasti irdina akan tetap di hati ummi dan babah.. irdina akan terus hadir dlm diri nurin tihani.. yang paling ummi tak dpt lupakan ialah pada hari yg sama jugak le babah gi register sijil lahir nurin tihani dan juga sijil kematian arwah.. semoga nurin irdina aman bahagia di alam syurga.. amin.

sori le kawan.. panjang pulak ummi berhikayat..
ni maksud nama anak-anak kami..

NURIN bermaksud cahaya.
TIHANI : bahagia/berkat (Nama yang menarik, dan sebutannya juga sedap didengar. Rumah tangga yang dibina akan lebih bahagia jika dimeriahkan dengan kehadiran anak. Itulah anak yang diwariskan untuk meneruskan generasi yang akan datang. Apa sahaja yang kita laku dan perjuangkan dalam hidup ini adalah untuk mencari kepuasan dan kebahagiaan. Moga-moga kebahagiaan dan keberkatan hidup akan bertambah dengan adanya anak yang dinamakan Tihani)

IRDINA : kehormatan kami

jadi NURIN TIHANI adalah cahaya kebahagian kami..
dia le buah hati pengarang jantung kami.. ubat penghilang penat babah bila balik keje..





jadi ummi nak teruskan permainan.. 5 ibu yg bertuah ialah mama danea, farah::Mommy The Balqises, aiza, jijah & echa::mummy umairah & darwisy.

Quote:
REQUIREMENTS : Write about what or how or why you gave the name(s) to your kid(s). QUANTITY: 5 people
TAG MODE: Firstly you leave their blog and post link and add to the list below and secondly you let the blogger you want to tag know that he/she has been tagged by commenting in his/her blog or etc


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net