Nurin Tihani's FotoPage

By: Ummi Babah Nurin dan Aqil

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 18-Jun-2007 09:25 Email | Share | Bookmark
Singgah lagi di Pantai Kemasik

Singgah lagi di pantai kemasik.. ni masa on the way dari kb ke kuantan..
bulan jun aje dah dua kali kami balik kampung.. kebetulan balik kali ni musim cuti sekolah.. so sempat le makan kenduri umah sedara.. alhamdulillah kami jugak berkesempatan anto tokmek (moyang nurin) nak gi buat umrah..
Dah banyak kali sebenarnya singgah sini.. tak jemu tgk pantai ni.. cantik..
hilang penat rasanya dapat rehat seketika mcm ni..












replies::
Mummy Umairah&Darwisy : nurin dah berani pijak pasir pantai.. dulu mcm takut2 je..
echa, selagi belum 30 selagi tu le rasa mcm umur 17.. hehheee..
hanizura : jai, selalu singgah sini gak ke.. best kan.. tambah2 kalo beli pisang goreng + air nyiuq makan kat situ.. nyaman tekak
jeff : mmg cantik.. kalo lalu sana jgn lupa singgah ye
gee : pernah singgah sini ke gee..


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net